نارسایی کلیه با 38٪ عملکرد کلیه این برگشت پذیر است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 38٪ عملکرد کلیه این برگشت پذیر است

"من یک سوال در مورد نارسایی کلیه، عملکرد کلیه من است در 38٪ در حال حاضر آن را برگشت؟" در واقع، با به موقع و به درستی درمان، تابع کمتر کلیوی می تواند تا حدی بهبود یافته است، اما هیچ کس می تواند به شما بگوید که آیا آن می تواند کاملا معکوس است که به دلیل عوامل بسیاری خواهد اثر درمانی تاثیر می گذارد.
چه 38٪ عملکرد کلیه به معنی بیمار نارسایی کلیه؟
عملکرد کلیه 38٪ به معنی وجود دارد فقط سمت چپ 38٪ کلیه ها می تواند موثر کار می کنند و این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 است، اما نزدیک به مرحله 4 (کمتر از 30٪). این مرحله مرحله بسیار مهم است، اگر مردم بتوانند به موقع و به درستی درمان در این مرحله، آنها ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید. اما اگر آنها این شانس را از دست ندهید، آن نشانه ها را در این مرحله افزایش سرعت پیشرفت آن و ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها رخ داده است.
چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟
شما می دانید که تابع کمتر کلیه است به علت اختلال کلیه، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود آن، شما نیاز به تصحیح اختلال کلیه، این بدان معناست که شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب. با کمک این درمان، کلیه بیمار شکست با 38٪ عملکرد کلیه ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: